tisdag 13 juli 2010

skådespelarn!

idag har det varit inspelningsdag och det har hänt mycket och jag har LÄRT mig mycket!
     dagen började med att jag blev hämtad av två av crewet (Emma och Josefin) och vi åkte runt i klippan och körde ärenden åt alla andra. det var Skitkul!!!!:) haha sen när jag hade anlänt till Aron´s hus så hälsade jag först på alla (Natasha, Harry, Jasmine, Ernst, aron´s mamma/pappa, Ita, Hanna, Markus, Andrea, Sebastian och Björn) sedan testade vi våra inspelningskläder och jag älskade mina blåa korta jeansshorts och min blåa jeansskjorta, Aron hade ett par beigashorts och en röd och vitrandig tröja! vi såg jättefina ut! sedan drog ernst in oss i ardetsrummet så att vi kunde disskutera igenom scenen innan vi gick ut och testade innan kameran kom dit! väl ute i hagen så hälsade vi på korna som jag var rädd för. sedan inom kort så anlände kameran också. vi började testafilma så att allt funkade! sedan vi om och om och om och om igen! sedan när tiden var inne så började vi filma på riktigt! och vi hade bara någon halvtimme på oss innan det blev för mörkt. Jag och Aron hade SKITKUL för vi drog jobbiga och översexuella skämt i mikrofonen som jag bar i tröjan och som bara ljudtjejen kunde höra. och hon stod bara där tagning efter tagning och asgarvade! snacka om att bruden hade humor! haha men det var en skön dag med många skratt och många snälla människor!:) haha SES PÅ PREMIÄREN!!!;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar