torsdag 22 juli 2010

Idag har jag varit hos min morbror och firat min 6åriga kusins födelse! Haha det var riktigt kul för jag satt för första gången bland dem vuxna och disskuterade istället för att springa runt och leka med barnen. Till och med min mamma tyckte att jqg har mognat i mitt beteende! Och eftersom att jag ska börja gymnasiet så tyckte mamma....(Jag) att det var dax för en ny dator. Och jag vill bara ha apple, så det blir en Macbook! Iof så kommer jag att betala största delen av den.. Men jag tror att jag överlever:) just nu ligger jag i min säng efter att ha haft ett samtal med min bror. Det var skönt att prata om sånt vi aldrig har vågat diskutera om! Men han e ju trots allt min bror och jag älskar honom oavsätt:) imon ska jag till kolonin och arbeta! Så godnatt!:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar