söndag 11 juli 2010

funderingar!

jag sitter här i soffan och funderar, något som jag har ägnat mycket tid åt dessa varma, svettiga dagar. jag har tänkt på saker som t.ex. Kärlek, framgång, religion m.m. inom kärleken så kom jag fram till att "livet är kort" inom framgång kom jag fram till att "Låt allt ta sin tid" inom religion kom jag fram till att "behandla andra som du själv vill bli behandlad". Dessa tre citaten kom från tre väldigt kända män vid namn Voltaire, Sofiles och Gud (om man nu tror på honom). och dessa tre citaten tänker jag ta med mig i livet och ta lärdom av. Även om dem saker jag vill uppnå verkar omöjliga så kan det inte skada att försöka iallafall och man ska ALDRIG ge upp förtidigt!

jag hoppas naturligtvis att mina drömmar går i uppfyllelse och att andras drömmar också gör det. Men ingen kan se vad som kommer, vi kan bara komma ihåg vad som har hänt. med dessa orden lämnar jag er. Godnatt:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar